<<<Menü

RÓKABÉRCEN
Kedves barátaink, Dr. Bíró Laci és Ilonka meghívására érkeztünk Rókabércre, ahol minden évben január vége, február elejei időszakban találkozunk. Ezen a hétvégén is az ország minden tájáról érkeztünk, hogy csodálatos három napot együtt tölthessünk, beszélgethessünk. Természetesen közben megy a viccelődés, poenkodás.
Pénteken 14 és 16 óra között érzekett meg a társaság nagy része, a teraszon megterített asztal várt bennünket. Rajta finom pogácsa, fasírozott, fehér házikenyér, savanyúság, és persze nem hiányzott a forralt bor sem. Ez a kis uzsona a hosszú út után mindenkinek jólesett. Majd egy kis pihenés, felfrissülés után gyülekeztünk az ebédlőben a vacsorához. Előtte azonban a házigazdáknak átadtuk az ilyenkor szokásos ajándékot humoros, játékos keretek között.
Másnap a finom reggeli után a fiúk gyülekeztek a vadászathoz, mi nők pedig a nagyteremben jöttünk össze és egy kozmetikus tanácsait hallgattuk meg, és ki is próbáltuk mindjárt magunkon a különböző praktikákat.
Ebéd után kirándultunk egy kádármühelybe, ahol a hordókészítés rejtelmeibe avattak be bennünket, és megnéztük a kádárok táncát.
Ha már a hordókészítésről és a kádárokról megtudtunk mindent, kiváncsiak lettünk, hogy mi van a hordókban, ezért a házigazdáink elvittek bennünket egy pincébe, ahol több fajta bort is megkostoltunk.
Este a vacsora után táncoltunk, énekeltünk, ki hogy tudott. Másnap a reggeli után vettük a sátorfánkat és továbbálltunk.

Köszönjük Bíróéknak ezt a szép hétvégét!